tirsdag den 27. maj 2008

LinkedIn igen

Månedens ting i 23ting, hvad mon det er? Nåh, LinkedIn, den har vi jo set før, men man kan da altid lige checke hvor mange kontakter man har. Hjælp, hvad er nu det - jeg har 2 profiler! Hvordan er det mon gået til? Jeg undrede mig godt nok en smule over de LinkedIn-invitationer der dukkede op i min almindelige mail (gk@viborg.dk), og hvorfor skulle jeg udfylde en hel masse, som jeg syntes jeg havde udfyldt én gang. Nå pyt, det havde jeg ikke lige tid til at undersøge nærmere på det tidspunkt. Men nu står jeg så med 2 LinkedIn-profiler. Kan man slette den ene? Jo, det er ét af de første punkter under FAQ, så det må jo ske for andre end mig! Jeg checker lige at der ikke ligger nogle kontakter på profil 2 som ikke også findes på profil 1, og sletter profil 2. Synd for de kolleger som pludselig har en kontakt mindre, men det er altså kun på papiret (undskyld, på skærmen)!
Jeg opdaterer også lige den nu eneste profil med et billede, og sender et par nye invitationer ud.

Ingen kommentarer: